Real Madryt oraz Therabody ogłosiły porozumienie, na mocy którego wiodąca marka terapii perkusywnej zostaje oficjalnym sponsorem klubu. Partnerstwo ma na celu poprawę wyników zawodników „Królewskich”, jednocześnie tworząc kulturę dobrego samopoczucia i zdrowia w społeczności profesjonalistów i fanów Realu Madryt.
„Cieszymy się, że możemy przywitać Therabody, jako oficjalnego sponsora Realu Madryt. Współpraca łączy dwie rozpoznawalne na całym świecie marki, mające wspólny interes w trosce o profesjonalnych sportowców. Therabody wyróżnia się innowacyjnością i naukowo sprawdzonymi rozwiązaniami poprawiającymi samopoczucie, które pozwolą nam przyspieszyć nasze postępy w programach dotyczących dobrego samopoczucia, nie tylko wśród naszych graczy, ale także w całej naszej rozległej społeczności Realu Madryt” – mówi Dyrektor ds. Instytucjonalnych Realu Madryt, Emilio Butragueno.
Współpraca to także duży krok w rozwoju marki Therabody – „Real Madryt jest znany na całym świecie ze swojej doskonałości, zarówno na boisku, jak i poza nim oraz znany z zastosowania jednych z najbardziej zaawansowanych innowacyjnych protokołów leczenia kontuzji. To zaszczyt pomóc klubowi” – powiedział założyciel i dyrektor Therabody, Jason Wersland.
Dzięki współpracy między Realem Madryt i Therabody, najnowsze urządzenia Theragun będą wykorzystywane w trakcie sesji treningowych, w których zawodnicy będą mogli sami korzystać z urządzeń pod okiem aplikacji Therabody. Piłkarki i piłkarze będą mogli także w pełni wykorzystać programy edukacyjne i badawcze prowadzone przez Uniwersytet Therabody i jego sieci specjalistów od zdrowia i kondycji fizycznej, umożliwiając obu stronom zdobycie wiedzy i informacji, które pozwolą na jeszcze większą innowację.
Nasza strona wykorzystuje ciasteczka (cookies). Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisywane w Twojej przeglądarce. Więcej o ciasteczkach przeczytasz w Polityce prywatności.